FREE SPACE

less creates more

Free space yang inovatif menawarkan kebebasan bergerak yang sepenuhnya baru. Ini memberikan lebih banyak kemungkinan dalam visual dan teknis dari desain sebuah furnitur. Free space yang baru dibangun di atas fitur-fitur produk yang luar biasa dari keluarga produk Free yang sudah ada dan dengan desainnya yang unik menawarkan kombinasi paling cerdas dari “lebih sedikit dan lebih” di pasar furnitur global

Häfele Ruang kosong - Lebih sedikit kedalaman instalasi. Lebih banyak kemungkinan.

Free space ditandai oleh ukuran yang sangat kompak yang berjalan beriringan dengan desain yang halus, bijaksana, namun tidak salah lagi. "Kurang" ini menciptakan "lebih" dalam hal ruang penyimpanan di furnitur, menghilangkan kebutuhan untuk tutup penutup besar dan juga memungkinkan lebih banyak kelonggaran untuk desain furnitur modern, mis. kenyamanan flap dengan kedalaman kabinet dangkal.

Desain produk pemenang penghargaan

Berkat desainnya yang ringkas, Häfele Free space menciptakan ruang penyimpanan yang lebih banyak di dalam lemari daripada fitting lain di kelasnya. Atas dasar desain produk inovatifnya, Free space juga telah memenangkan beberapa penghargaan.

 

The smartest combination of less and more.

The innovative Free space fitting offers an entire new freedom of movement. This provides more possibilities in the visual and technical design of furniture. The new Free space building upon the outstanding product features of the existing Free product family and with its unique design offers the smartest combination of less and more in the global furniture market.

 

Häfele Free space – Less installation depth. More possibilities.

Free space is characterized by an extremely compact size which goes hand in hand with a fine, discreet and yet unmistakable design. This "less" creates "more" in terms of storage space in the furniture, eliminates the need for large cover caps and also allows more leeway for modern furniture design, e.g. flap comfort with shallow cabinet depths.

 

Award-winning product design

Thanks to its compact design, the Häfele Free space creates more storage room in cabinets than any other current fitting in its class. On the basis of its innovative product design, Free space has also won several awards.

https://www.youtube.com/watch?v=eTEDjyFeyOI